Powered by Blogger.
photobucketWELL COME TO MY LOVING WORLD
အေၿခအေနမေပးလုိ႕အေနေဝးေနရေပမဲ႕ရင္မွာအၿမဲသတိရေနတယ္ဆုိတာယုံ......နားလည္မွဳနဲ႕.ယုံၾကည္မွဳ...အလုိက္သတိၿပဳ.....သစၥာရွိပါ...ယုယပါ ခ်စ္သူ႕ဝတ္ငါးၿဖာ
RSS

နွလံုးသားမွ စကားသံ


ရင္ထဲမွာ မြန္းၾကပ္တယ္...
ေတြေ၀ေနမိတယ္...
 သူ မွာ စစ္ဗိုလ္ေတြလို ဂုဏ္မရွိဘူး...
         ဆရာ၀န္ေတြလို ပညာမတက္ဘူး...
         လုပ္ငန္းရွင္ေတြလုိ မခ်မ္းသာဘူး...
 ဒါေပမဲ့
သူ က်မကို အရမ္းကိုခ်စ္တယ္ဆိုတာ က်မယံုၾကည္တယ္။
သူ က်မကို ယုယၾကင္နာျပီး နားလည္မႈအျပည့္ေပးတက္တယ္။
သူ က်မအတြက္ အခ်ိန္ေတြအျမဲ အဆင္သင့္ ျဖစ္ေနတက္တယ္။

သူနဲ ့ပတ္သတ္ေသာ က်မရင္ထဲကအမွတ္တရမ်ား
 အာရုဏ္ဦး နဲ ့ သူ ့ႏႈိးသံ

သူ နဲ ့က်မက တစ္ႏိုင္ငံစီျခားေနရတဲ့ ခ်စ္သူေတြပါ။ က်မက မနက္ဆိုရင္ ၅း၃၀ အိပ္ယာထရတယ္။ သူက က်မကို မနက္တိုင္း မျပတ္မကြက္ အိပ္ယာႏႈိးေပးခဲ့တာ ခုထိပဲေပါ့။ သူ မနက္တိုင္းေျပာတက္တဲ့ "ခ်စ္ေလးထေတာ့..ဂ်ဴတီဆင္းရမယ္ေလ.. အိပ္ပုပ္မၾကီးနဲ ့.. " ဆိုတဲ့ စကားေလးေတြကို က်မစြဲလန္းမိတယ္။ ေတြ ့စ၊ခင္စ၊ၾကင္နာစ မွာ ဂရုစိုက္ၾကတာ သဘာ၀ပါ။ သူက သူနဲ ့က်မ ခ်စ္လာခဲ့တဲ့ နွစ္နွစ္တာကာလတေလွ်ာက္လံုး ဘာလို ့ မေမ့မေလ်ာ့ ႏိႈးခဲ့တာလဲ ။ သူေရာ မအိပ္ခ်င္ဘူးလား ။ က်မယံုၾကည္တယ္ သူ က်မကို သိပ္ခ်စ္သိပ္ျမတ္ႏိုးတယ္ ဆိုတာကိုေပါ့ ။ ခုခ်ိန္ထိ က်မကို ဂရုစိုက္တက္တဲ့
သူကို က်မ သိပ္ခ်စ္တယ္။

အခ်စ္ဦး ပါလို ့မ၀န္ခံခဲ့ဘူးတဲ့ က်မရဲ ့အခ်စ္ဆံုးခ်စ္သူ

သူကအခ်စ္ဦးပါလို ့က်မမ၀န္ခံခဲ့ဘူးပါဘူး။ က်မေတြဘူးတဲ့ လူေတြက ေတြ ့စ မွာ ဂရုစိုက္ၾက၊ ၾကင္နာၾကတယ္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ ့ ဖုန္းဆက္ရင္မအား၊ မေျဖခ်င္ ၊ကိုယ္ဆီကိုလည္း မဆက္သြယ္ တဆတဆနဲ့ ေပ်ာက္ကြယ္ကုန္ၾကတယ္။ စိတ္ပ်က္တာလား စိတ္ကုန္တာလားမသိေပမဲ့ ဘယ္သူ ့ကိုမွ ရန္ရွာအျပစ္မတင္ခဲ့ပါ။ ဘယ္လိုလူမွ ျပီးျပည့္စံုႏိုင္တာ(perfect) မွမဟုတ္တာ။ ဒါေပမဲ့ က်မသိပ္ခ်စ္ရတဲ့ က်မခ်စ္သူက နွစ္နွစ္ဆိုတဲ့ကာလမွ တစ္ရက္ေလးေတာင္က်မနဲ့ အဆက္အသြယ္ပ်က္မခံခဲ့ပါဘူး။ အလုပ္မအားတဲ့ၾကားက မနက္ဖုန္းဆက္ႏႈိး ၊ေန ့ခင္း ထမင္းစားဖို ့၊ညေနေတြမွာလည္းေရခ်ိဳးထမင္းစားဖို ့ တစ္ေန ့ကို အနည္းဆံုး ၃ၾကိမ္ေလာက္ သူဖုန္းဆက္ျပီး ေျပာေလ့ရွိသလို ၊ ေရေသာက္နည္းတဲ့က်မကို
ေရေသာက္ဖို ့အျမဲတတြက္တြက္ မွာတက္ သတိေပးတက္တယ္။ သူကေကာက်မအေပၚမျငီးေငြ ့ဘူးလား။ က်မ မွာရွိတဲ့အားနည္းခ်က္ေတြအေပၚစိတ္မညစ္ဘူးလား။ သူ နဲ ့က်မ ႏိုင္ငံေတြျခားပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္စိတ္ခ်င္းက နီးေနရတာလဲ ။ သူ ့ဂရုစိုက္မႈေတြေၾကာင့္ က်မဘ၀မွာ သူမရွိရင္ မျဖစ္ေတာ့သလို သူကို စြဲလန္းမိတယ္ ။ သူက က်မဘ၀ရဲ ့အခ်စ္ဆံုးခ်စ္သူပါ။

ပင္ပင္ပန္းပန္း နဲ ့က်မအတြက္ၾကိဳးစားေနတဲ့က်မ ခ်စ္သူ

ခုဆို သူအလုပ္ေတြ ပင္ပင္ပန္းပန္းလုပ္ေနတယ္။သူ ့စိတ္ထဲမွာ က်မနဲ ့တူတူေနႏိုင္ဖို ့ၾကိဳးစားေနတယ္။
ေန ့မအား ညမအား ၾကိဳးစားေနရတဲ့သူ ့မွာ အိပ္ခ်ိန္ေတြလည္း နည္းလာတယ္။ သူၾကိဳးစားေနတာကို က်မအသိအမွတ္ျပဳသလို သူ ့အေပၚ ပိုျပီးခ်စ္ခင္ေလးစားမိတယ္။ သူက က်မ ေလးစားခ်စ္ခင္ရတဲ့ က်မခ်စ္သူပါ။

လူ ့ပတ္၀န္းက်င္းအသိုင္းအ၀ိုင္း နဲ ့အနာဂတ္ခ်စ္ျခင္းတရား

ေလာကမွာ လူေတြ၊ အသိုင္းအ၀ိုင္းေတြ ၊မိဘဆြမ်ိဳးသားခ်င္းေတြ သူတို ့ရဲ ့ရိုက္ခတ္မႈေတြကလည္း ဒဏ္ျပင္းပါတယ္။ "ဘယ္သူေတြက ဘယ္လို ? ဘယ္လို လူမ်ိဳး ? " ဆိုတဲ့ ဂုဏ္ျပိဳင္တုဖတ္မႈေတြ၊ "ဘယ္ေလာက္ပိုက္ဆံရွိတယ္ ၊ ဘယ္ေလာက္ပညာတက္တယ္" ဆိုတဲ့ ျပိဳင္ဆိုင္မႈေတြကို စကားလံုးလွလွေလးေတြသံုးျပီး  ဘာလို ့ က်မကို၀ိုင္း၀န္းဖိနွက္ေနရတာလဲ။
 
"ဂုဏ္ရွိတာမေကာင္းဘူးလား? ေကာင္းတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့သူတို ့မွာမိသားစုကိုေပးဖို ့အခ်ိန္မရွိဘူး။
ေငြရွိတာမေကာင္းဘူးလား? ေကာင္းတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ သူတို ့မွာ အၾကင္နာ၊ေမတၱာမရွိဘူး။
ပညာတက္တာမေကာင္းဘူးလား?ေကာင္းတာေပါ့ ။ ဒါေပမဲ ့ဘြဲ ့ေလးတစ္ဘြဲ ့သာရတဲ့သူကို သာမာန္ဘြဲ ့ေလးနဲ ့ဘာလုပ္စားလို ့ရမွာလဲ ?ဆိုတဲ့ေမးခြန္းေတြမေမးေစခ်င္ဘူး။
(လူတိုင္းကိုမဆိုလိုပါ။မ်ားေသာအားျဖင့္)"

က်မ ဘ၀ရဲ ့အနာဂတ္တစ္ေလွ်ာက္မွာ 
က်မရဲ ့ခ်စ္သူ(သူ ့)လို အဲ့ဒီလိုလူမ်ိဳးေတြက်မကိုတကယ္ခ်စ္ၾကမွာလား ?
သူ ့လို က်မရဲ ့အားနည္းခ်က္ေတြကို နားလည္ခြင့္လြတ္ေပးႏိုင္မွာလား?
သူ ့လို က်မ ကို ယံုၾကည္ေပးႏိုင္မွာလား?
သူ ့လို က်မ ကို အလိုက္တသိ နဲ ့အရာရာ အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ရွိေနေပးမွာလား?
သူ ့လို က်မ တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ အခ်ိန္ေပးျပီး သစၥာရွိရွိခ်စ္ေနႏိုင္မွာလား?
သူ ့လို က်မကို အျမဲ ယုယၾကင္နာမွာလား?

က်မ ဘ၀မွာ သူေပးခဲ့တဲ့ ေမတၱာေတြ၊အၾကင္နာေတြ၊ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြေၾကာင့္ ဘယ္လိုအခတ္အခဲေတြ ရွိပါေစ သူနဲ ့အတူ ရင္ဆိုင္ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္ဖို ့အင္အားေတြအျပည့္ရွိေနခဲ့ပါျပီ။ 
က်မလိုအပ္တာ သူရဲ ့အားေပးသံ...
က်မ တန္ဖိုးထားတာ ေပ်ာ္ရြင္ခ်ိန္မွာ တူတူတြဲေလွ်ာက္ခဲ့တဲ့ တြဲလက္ေတြ...
က်မ ေလးစားတာ အားငယ္၀မ္းနည္းခ်ိန္တိုင္း အဆင္သင့္ရွိေနတက္တဲ့ သူရဲ ့ပုခံုးတစ္ဖတ္...
သူကသာ က်မရဲ ့အနာဂတ္အတြက္ ခ်စ္ျခင္းတရားေတြကိုေဆာင္ယူလာတဲ့ က်မရဲ ့အခ်စ္ဆံုးခ်စ္သူ...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

မိုးနတ္ၾကယ္စင္ said...

Ohh !!!
Very Romantic :))

အားက်လုိက္ပါဘိေတာ႔ ဖူးရယ္....
ဖူးကိုကို ကိုလဲ ပိုျပီး ေလးစားခင္မင္သြားတယ္...
ဖူးကိုယ္စားလဲ အဲလုိခ်စ္သူရွိတာ ဂုဏ္ယူမိတယ္ ......
ဖူးခ်စ္သူအေပၚထားတဲ႔ ဖူးရဲ႕ ယံုၾကည္ကိုးစားမွဳရယ္....
ဖူးခ်စ္သူက ဖူးအေပၚထားတဲ႔ ေစတနာေမတၱာတရားရယ္...
အားလံုးကို အရမ္းေလးစားတန္ဖုိးထားမိတယ္ ...:)
ခ်စ္ႏုိင္ၾကပါေစေနာ္ သယ္ရင္းတုိ႔ေရ...
ခင္တဲ႔....မုိးနတ္

Post a Comment